SMM qayerga qarab rivojlanmoqda?

Shu yilning Aprel oyida Workspace va SMMplannerdagilar Rossiya va MDH davlatlaridan bo’lgan 222 ta SMM menejerlari orasida tadqiqot olib borishibdi. Demak tadqiqotdan eng qiziqarli raqamlar:

🔸 Qatnashuvchilarning 48% frilanser boshqalari esa shtat va shtatdan tashqari xodimlar;

🔸 71% xodimlar kichik biznes, 49% – o’rta biznes, 20% esa katta bizneslar bilan ishlaydi;

🔸 50% xodimlar SMMni yakka holda yuritishadi va jamoa minimal 3 kishilik bo’lishi kerak deb hisoblaydi;

🔸 66% mijozlar yaxshi natija uchun kerakli darajada byudjet ajratishga tayyor emas;

🔸 60% mijozlarda SMM haqida noto’g’ri taasurot bor;

🔸 17% SMM mutaxassislari o’z kasblarini kelajagi yo’q deb hisoblaydi, shu qatorda men ham)

Natijalarni to’liq bu yerda ko’rishingiz mumkin.